piątek, 26 czerwca 2015

Mieć energię Minionka

Dziś premiera kolejnej części tego genialnego (jak dla mnie :) ) filmu animowanego. 
Na pewno każdy z Was oglądał, słyszał lub cokolwiek o nich wie ( jeśli nie, wystarczy oglądać zwiastun i wszystko wiadomo). Zastanawialiście się skąd te żółte stwory biorą tyle energii, wszędzie ich pełno, mają głowy pełne zwariowanych pomysłów. Odpowiedź jest prosta. Jedzą BANANY!
A skąd w bananach taka magiczna moc? Owoce te zawierają cukry które są świetnym paliwem dla leniwców. Są również bogate w potas, który korzystnie działa na nasze serducho. W nich znajdziecie również błonnik, który odpowiada m.in za uczucie sytości. Czy banany tuczą? Co prawda są jednymi z najbardziej kalorycznymi z owoców (99 kcal/100 g) ale przecież nie jemy ich kilogramami.
Żeby Was przekonać mały przelicznik bananowy:


  • tabliczka mlecznej czekolady (100 g) - 5 bananów
  • chipsy paprykowe(150 g) - 6,5 banana
  • snickers- 2 banany


Myślę że bardziej nasycicie się tymi bananami i dostarczycie o wiele bogatszych składników niż jeśli wybralibyście produkty z lewej strony. Zatem czy banany są złe? Banan jest tylko wtedy zły jeśli pośliźniecie się na jego skórce.



Czas na trening! - MINIONKOWA TABATA

 TABATA w skrócie: To najszybszy trening (trwający 4 minuty) i bardzo intensywny. ma na celu poprawić naszą wydolność. 



Ćwiczenia:
1.Minionkowy szał czyli bieg w miejscu z wysoki podnoszeniem kolan - 20 sek
Odpoczynek- 10 sek

2. Sięgnij banana- przysiad z wyskokiem 20 sek
Odpoczynek 10 sek

3.Euforia minionka- pajacyki 20 sek
Odpoczynek 10 sek

4. Minionkowa górka - mountain climbers 20 sek
Odpoczynek 10 sekund


Powtórz jeszcze raz! Nie zapomnij o rozgrzewce choćby bardzo krótkiej.
Pamiętaj to tylko 4 minuty . Takich 4 minut w ciągu doby masz 360. Na pewno znajdziesz czas !
Kto nie chciałby mieć takiej pupy?

Każdy!!! Dlatego zaczynamy trening.
Po treningu w nagrodę banan. Jeśli nie znajdziecie go w kuchni to gwarantuję że  pojawi się on na Waszej twarzy :)


21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na trening! :D

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy post! Ja uwielbiam Minionki! Mogłabym je ciągle oglądać,w kółko i w kółko. Jak dla mnie? Super post na ćwiczenia i to jeszcze z moimi ulubieńcami! Super.Pozdrawiam! http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nue oglądałam minionkow. Ale ten post jest świetny, pełen pozytywnej energii :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. banany - boskie okołotreningowo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pościk :3
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    O i czy mogłabyś poklikać w te linki? Byłabym wdzięczna!
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Trening jest bardzo ważnym w naszym życiu, koniecznie codziennie musimy się ruszać. :)
    Obserwuję. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowy post pt. ''Avatar'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/avatar.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na trening, fajne zdjęcia.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no fajny pomysł na trening ;)
    Pozdrawiam, Zuzka :3
    http://bee-yourself-and-nothing-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha powiem Ci, że ta minionkowa pupa na obrazku to całkiem dobra zachęta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie można zacząć ćwiczyć, jak się widzi, jaką pupę ma ten miomionek. Wow, nie wiedziałam, że jeden snickers to tak jakby 2 banany. ;P
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam tej bajki, ale słyszałam o niej dużo :)
    lubię banany, dodają energii to fakt :)
    świetny bardzo inspirujący i motywujący blog :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie inspirujesz :) biorę się za cwiczenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat na wakację bede miała co robic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Tabata to coś co kocham! Ja cisnę od jutra. Film genialny, minionki rządzą. Ostatnie zdjęcie to mistrzostwo! :D

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gdy byłam w Polsce to chodziłam na siłownię. teraz to zaniedbałam, ale mam zamiar zacząc chodzić. Uwielbiam przy okazji minionki! <3333

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na posta :D
    Chciałabym pojechać na ten film :))
    Ja tam kocham banany, jem je codziennie po kilka sztuk i jakoś mnie nie tuczą haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, pozytywny post ! Wart dodać, że banany bardzo szybko są trawione przez nasz organizm :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, tez chcialabym zaczac cwiczyc ale ciezko mi sie zabrac ...

    xfashionbyus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, z pewnością mi się przyda do ćwiczeń ;p
    http://sugarivett8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam zamiar pojechać na Minionki do kina :D Świetny pomysł z tym bananowym przelicznikiem xD
    http://paczajom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń