środa, 1 lipca 2015

Zmodyfikowane 10 przykazań lenia



Siemanko leniwcowate!
Ostatnio znalazłam 10 przykazań lenia, które widzicie wyżej.
Jestem w stanie się z nimi zgodzić ale po maleńkich przeróbkach :)
Oto one:
1. Oczywiście że odpoczywać. Ale jak? AKTYWNIE!
2.Jeśli coś kochasz to to szanujesz i chcesz by
posłużyło Ci jak najdłużej.
Dlatego daj również odpocząć swojemu łóżku!

3.Zmęcz się w dzień by nie mieć problemu z zaśnięciem
i zapaść w głęboki sen

4. Wspólny odpoczynek. Super!
Idźcie razem na spacer lub pobiegajcie.

5. Praca przynosi efekty a nicnierobienie nie.
Popracuj i ciesz się z owoców swojej pracy.
Wtedy odpoczynek jest o wiele przyjemniejszy.

6. Czyli tak przesuwając,
to co mam zrobić w piątek zrobię w niedzielę?
Jednak wolę zrobić to w piątek i odpoczywać w weekend.

7. Pozwól sobie pomóc.
Wspólna praca minie szybciej i przyjemniej.
A potem wspólny odpoczynek ( patrz pkt. 4 )

8. Śmierć może nie jest skutkiem nadmiernego nicnierobienia.
Ale nuda, depresja, otyłość
i inne nieprzyjemności już tak.

9.Gdy leniwca nachodzi ochota do pracy to wiedz że coś się dzieje!
To znaczy że leżenie mu się znudziło i chce zacząć działać.
Nie pozostaje nic innego niż korzystać z tej chwili.

10. A może tak uszczęśliwiać się uszlachetniając?

Widzicie jak łatwo można z leniwca zrobić prawie pracusia?
W jednym najbliższym z postów pokaże jak wymówki
przeciwko aktywności fizycznej i zdrowemu odżywianiu
przemienić w powody do robienia tego :)

Tymczasem
Bajos leniwce :)


6 komentarzy:

  1. Dzięki za przydatne rady!

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zaobserwowałam jako LaDameMortel
    Liczę na rewanż

    http://wiw-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba sobie te zmodyfikowane przykazania powiesić nad łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na post :)) bardzo fajnie zmodyfikowałaś te przykazania, zgadzam się z nimi w 100 procentach ;*

    http://matiaga.blogspot.com/2015/06/cause-im-wizard-of-love-and-i-got-magic.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj wstałem i byłem zmęczony hehe, zapraszam do siebie http://www.krystianwojtowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  6. 100000% na tak :)
    dear-victoriaa.blogspot.com
    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń